Nasza współpraca

Współpraca – od tego słowa zaczynamy, bo właśnie ono ma dla nas największą wartość. Nie jesteśmy firmą outsourcingową, ale eksperckim wsparciem, które bez obustronnego zaangażowania nie będzie możliwe. Jak w każdej dobrej relacji, na początek musimy się poznać. Zanim jednak my poznamy Ciebie, Ty zobacz, czy odpowiada Ci proponowany przez nas model współpracy.

1. Orientacja w terenie… Twojej firmy

Abyśmy mogli zaproponować Ci ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb
i możliwości, chcemy dobrze zrozumieć Ciebie, Twoją firmę i, oczywiście, zobaczyć Twoje konto Allegro. Kim jesteś? Czym się zajmujesz? Co sprzedajesz? Jakimi zasobami ludzkimi dysponujesz? Jaki jest Twój cel sprzedażowy? A także – ile jesteś gotowy zainwestować w działania płatne na Allegro? Możemy się umówić online, jednak chętnie poznamy też Twoją firmę bliżej, podczas spotkania na żywo, najlepiej w jej siedzibie. Znajdźmy wspólnie najbardziej wygodną formę kontaktu.

Abyśmy mogli zaproponować Ci ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb
i możliwości, chcemy dobrze zrozumieć Ciebie, Twoją firmę i, oczywiście, zobaczyć Twoje konto Allegro. Kim jesteś? Czym się zajmujesz? Co sprzedajesz? Jakimi zasobami ludzkimi dysponujesz? Jaki jest Twój cel sprzedażowy? A także – ile jesteś gotowy zainwestować
w działania płatne na Allegro? Możemy się umówić online, jednak chętnie poznamy też Twoją firmę bliżej, podczas spotkania na żywo, najlepiej w jej siedzibie. Znajdźmy wspólnie najbardziej wygodną formę kontaktu.

Abyśmy mogli zaproponować Ci ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości, chcemy dobrze zrozumieć Ciebie, Twoją firmę i, oczywiście, zobaczyć Twoje konto Allegro. Kim jesteś? Czym się zajmujesz? Co sprzedajesz? Jakimi zasobami ludzkimi dysponujesz? Jaki jest Twój cel sprzedażowy? A także – ile jesteś gotowy zainwestować w działania płatne na Allegro? Możemy się umówić online, jednak chętnie poznamy też Twoją firmę bliżej, podczas spotkania na żywo, najlepiej w jej siedzibie. Znajdźmy wspólnie najbardziej wygodną formę kontaktu.

2. Spersonalizowana oferta dla Twojego biznesu

Znamy Twoje oczekiwania, więc możemy przygotować ofertę skrojoną na potrzeby Twojego biznesu. Na tym etapie przedstawimy Ci także projekt podziału kompetencji między nami, a Twoim zespołem. Pamiętaj – zajmujemy się tylko działaniami mającymi na celu rozwijanie sprzedaży i zwiększanie zasięgów, a te organiczne,
na przykład związane z wystawianiem produktów na Allegro,
leżą po Twojej stronie.

Znamy Twoje oczekiwania, więc możemy przygotować ofertę skrojoną na potrzeby Twojego biznesu. Na tym etapie przedstawimy Ci także projekt podziału kompetencji między nami,
a Twoim zespołem. Pamiętaj – zajmujemy się tylko działaniami mającymi na celu rozwijanie sprzedaży i zwiększanie zasięgów, a te organiczne, na przykład związane z wystawianiem produktów na Allegro, leżą po Twojej stronie.

Znamy Twoje oczekiwania, więc możemy przygotować ofertę skrojoną na potrzeby Twojego biznesu. Na tym etapie przedstawimy Ci także projekt podziału kompetencji między nami,
a Twoim zespołem. Pamiętaj – zajmujemy się tylko działaniami mającymi na celu rozwijanie sprzedaży i zwiększanie zasięgów, a te organiczne,
na przykład związane z wystawianiem produktów na Allegro, leżą po Twojej stronie.

3. Rozpoczęcie i plan współpracy

Jeśli nasze oczekiwania się spotkają, przygotowujemy i podpisujemy umowę. Teraz możemy zacząć zarabiać dla Ciebie pieniądze. Od czego? Od briefingu. Wdrożymy Twój zespół w projekt tak, aby nasze wspólne działania przynosiły jak najlepsze rezultaty, a współpraca była bezproblemowa.

Przeszkolimy także odpowiednie osoby z narzędzi, na których pracujemy: Baselinker, TradeWatch, AleAsystent. Na tym etapie planujemy także terminy regularnych spotkań i dokonujemy podstawowej przebudowy konta i optymalizacji bieżących kosztów.
Nie pozwolimy Ci na to, abyś nawet przez sekundę marnował swoje pieniądze, gdy już masz nas na swoim pokładzie.

Jeśli nasze oczekiwania się spotkają, przygotowujemy i podpisujemy umowę. Teraz możemy zacząć zarabiać dla Ciebie pieniądze. Od czego? Od briefingu. Wdrożymy Twój zespół w projekt tak, aby nasze wspólne działania przynosiły jak najlepsze rezultaty, a współpraca była bezproblemowa.

Przeszkolimy także odpowiednie osoby z narzędzi, na których pracujemy: Baselinker, TradeWatch, AleAsystent. Na tym etapie planujemy także terminy regularnych spotkań
i dokonujemy podstawowej przebudowy konta i optymalizacji bieżących kosztów.
Nie pozwolimy Ci na to, abyś nawet przez sekundę marnował swoje pieniądze, gdy już masz nas na swoim pokładzie.

Jeśli nasze oczekiwania się spotkają, przygotowujemy i podpisujemy umowę. Teraz możemy zacząć zarabiać dla Ciebie pieniądze.
Od czego? Od briefingu. Wdrożymy Twój zespół w projekt tak, aby nasze wspólne działania przynosiły jak najlepsze rezultaty, a współpraca była bezproblemowa.

Przeszkolimy także odpowiednie osoby z narzędzi, na których pracujemy: Baselinker, TradeWatch, AleAsystent. Na tym etapie planujemy także terminy regularnych spotkań i dokonujemy podstawowej przebudowy konta i optymalizacji bieżących kosztów.
Nie pozwolimy Ci na to, abyś nawet przez sekundę marnował swoje pieniądze, gdy już masz nas
na swoim pokładzie.

4. Wdrożenie indywidualnej strategii marketingowej

Zaczynamy realizację planu.W tym punkcie wdrażamy zarówno strategię, jak i narzędzia, na których będziemy pracować.
Działania organiczne delegujemy do Twojego zespołu wspierając go jednocześnie w razie pojawienia się ewentualnych wątpliwości.
Choć sami jesteśmy odpowiedzialni za kluczowe zadania sprzedażowe i wizerunkowe, wdrażana przez nas strategia jest kompleksowa. Wymaga jednak… tak, masz rację – współpracy!

Zaczynamy realizację planu. W tym punkcie wdrażamy zarówno strategię, jak i narzędzia,
na których będziemy pracować.
Działania organiczne delegujemy do Twojego zespołu wspierając go jednocześnie w razie pojawienia się ewentualnych wątpliwości.
Choć sami jesteśmy odpowiedzialni za kluczowe zadania sprzedażowe i wizerunkowe, wdrażana przez nas strategia jest kompleksowa. Wymaga jednak… tak, masz rację – współpracy!

Zaczynamy realizację planu. W tym punkcie wdrażamy zarówno strategię, jak i narzędzia,
na których będziemy pracować.
Działania organiczne delegujemy do Twojego zespołu wspierając go jednocześnie w razie pojawienia się ewentualnych wątpliwości.
Choć sami jesteśmy odpowiedzialni za kluczowe zadania sprzedażowe i wizerunkowe, wdrażana przez nas strategia jest kompleksowa. Wymaga jednak… tak, masz rację – współpracy!

5. Bieżące raportowanie działań

Nie wyobrażamy sobie pracy bez regularnej ewaluacji działań.
Podczas trwania naszej współpracy będziemy spotykać się co tydzień, aby wzajemnie zdać sobie relację z podejmowanych działań i raz w miesiącu
– aby podsumować koszty i zyski, czyli wymierne efekty wdrażanej strategii.

Nie wyobrażamy sobie pracy bez regularnej ewaluacji działań.
Podczas trwania naszej współpracy będziemy spotykać się co tydzień, aby wzajemnie zdać sobie relację z podejmowanych działań i raz w miesiącu – aby podsumować koszty i zyski, czyli wymierne efekty wdrażanej strategii.

Co jeszcze musisz wiedzieć?

W zmieniającym się dynamicznie świecie, warto mieć z tyłu głowy ambitne cele. Jednak optymalizacja kosztów i czasu wymaga planowania nie dalszego niż 3 miesiące.
3 to liczba ważna także z innego powodu – co 3 dni optymalizujemy działania performansowe. Chcemy mieć bowiem maksymalną pewność, że wszystko idzie w najlepszym kierunku.
Nie narażamy Cię na bezsensowne koszty, więc kampanię graficzną wdrażamy po ustabilizowaniu wskaźników kampanii ofert sponsorowanych.
A płatność? Po realizacji zlecenia, w formie B2B.

W zmieniającym się dynamicznie świecie, warto mieć z tyłu głowy ambitne cele.
Jednak optymalizacja kosztów i czasu wymaga planowania nie dalszego niż 3 miesiące.
3 to liczba ważna także z innego powodu – co 3 dni optymalizujemy działania performansowe. Chcemy mieć bowiem maksymalną pewność, że wszystko idzie w najlepszym kierunku.
Nie narażamy Cię na bezsensowne koszty, więc kampanię graficzną wdrażamy
po ustabilizowaniu wskaźników kampanii ofert sponsorowanych.
A płatność? Po realizacji zlecenia, w formie B2B.

W zmieniającym się dynamicznie świecie, warto mieć z tyłu głowy ambitne cele. Jednak optymalizacja kosztów i czasu wymaga planowania nie dalszego niż 3 miesiące.
3 to liczba ważna także z innego powodu
– co 3 dni optymalizujemy działania performansowe. Chcemy mieć bowiem maksymalną pewność, że wszystko idzie w najlepszym kierunku.
Nie narażamy Cię na bezsensowne koszty, więc kampanię graficzną wdrażamy po ustabilizowaniu wskaźników kampanii ofert sponsorowanych.
A płatność? Po realizacji zlecenia, w formie B2B.

Ta strona używa plików cookies aby dostarczyć Tobie optymalne treści.